Thursday 8 December 2016

ORANG GAJI



Assalamualaikum. Nak inform yang, karya terbaru daripada saya bergenre seram akan berada di pasaran sempena Ekspo Buku Malaysia pada 14hb Disember 2016 nanti. Untuk yang meminati genre seram, boleh dapatkan novel saya bertajuk Orang Gaji di booth Penerbitan Fajar Pakeer dan Dear Novel (Booth 15-17) Dewan Tun Hussein Onn PWTC. Jom, saya belanja sinopis :)

Segala-galanya berubah apabila isteri Irham sedar daripada koma. Kata isterinya, mereka harus membantu orang gaji mereka.

“Sebab tu saya minta tolong dengan Halim sebab malam tu, Liya minta tolong dengan saya.”
“Tolong apa?” soal Irham tidak serius.
“Tolong carikan kepala dia.”

Doktor Fendi yang bertanggungjawab merawat isteri Irham turut diganggu. Beberapa kepala mayat di hospital lesap. Siapa punya angkara? Apa kaitan kejadian yang berlaku dengan orang gaji di rumah Irham? Benarkah apa yang dilihat oleh Sara dan Mak Yam? Ada apa dengan orang gaji itu?

No comments:

Post a Comment

EH, EH..ADA ORANG NAK BAGI KITA KOMEN?YEAYYY!!!