Wednesday 18 December 2013

BERSEMANGAT PLEASE!!!


Bila tengok pic ni, agak2nya korang di anak tangga yang mana?Hmm...fikirkan sejenak..pic ni pun macam ada kebenarannya..di anak tangga yang mana mencerminkan sikap dan cara kita berfikir..kena usaha, usaha, usaha dan terus usaha!!!!Kena usaha dan buat juga..jangan give up!So untuk kawan-kawan yang baru dikenali, Miss Imaginative, Megat Eyrulez, Baby Mio, Izza & semuanyalah, tak kira apa yang korang lakukan, keep it up okay!!!Hopefully, dengan tulisan yang tak seberapa ni, akan berikan korang semangat..coz saya sendiri pernah melalui susah-payah semuanya sebelum my first novel nak diterbitkan.

Antara pengalaman yang tak dapat dilupakan bila emak saya meninggal pada 2/2/2010...waktu tu saya tengah menulis first novel tu tapi tak ada seorang pun ahli keluarga yang tahu. sebabnya?Saya sendiri tak suka nak share dengan sesiapa selagi tak confirm. that's not my way..nak heboh sana-sini tapi the end of the day, satu apa pun tak ada kan..so lebih baik confirm dulu..bila emak saya meninggal, saya berhenti menulis first novel tu selama 1 tahun la  juga..perasaan time tu tak tau nak gambarkan macam mana..sampailah saya decide nak sambung apa yang tertinggal dan akhirnya, lahirlah my first baby tu pada bulan 11 2011 under penerbitkan Kaki Novel ;-) so, teruskan berusaha ya!!!

No comments:

Post a Comment

EH, EH..ADA ORANG NAK BAGI KITA KOMEN?YEAYYY!!!