Wednesday 13 March 2013

DENIM DRESS MBR

lama tak layari internet ni. bila tengok ada je yang terbaru dari mbr, tanpa buang masa terus order lagi, hehe.. sebab kebetulannya memang saya nak cari dress labuh yang macam jubah ni tapi nak la design yang moden sikit kan;-) so ni la pic nye yang saya order
 dengan harga RM 74, saya rasa berbaloi sebab bila tengok dress ni cantik!ni la ownernya Noor Nazrah yang senantiasa cantik and pandai pose;-)


 nanti kalau puas hati dengan yang dark dress ni, insya Allah saya akan order yang ni pula

yang ni warnanya light..memang cantik juga, hehe..maunya tak rambang mata setiap kali layan blog MBR ni..apa-apa pun thanks untuk Noor Nazrah yang sentiasa berikan kerjasama kat saya, terima kasih tau awak. saya hargai sangat-sangat!

p/s:Kita ambil pic dari blog awak ye;-), hehe..(Semua pic belong to My Beautiful Rania, tq!)

No comments:

Post a Comment

EH, EH..ADA ORANG NAK BAGI KITA KOMEN?YEAYYY!!!