Tuesday 8 January 2013

fajar pakeer

emm..even happy coz sejak beberapa minggu lepas tak pernah stop shop dari my beautiful rania, tapi dalam hati ni, Allah je yang tahu sebenarnya..saya tengah risau ni..ya la takut kalau-kalau kerjasama yang bakal terjalin dengan fajar pakeer tak menjadi. tapi doa saya, menjadi la ya ;) bukan bermaksud, bila saya asyik bertanya itu ini, saya tak boleh nak bersabar dan tunggu tapi takut kalau ada silap kat mana-mana yang bakal menjejaskan kerja-kerja baik di pihak saya mahupun FP. coz i've learned my lesson. banyak benda yang dah dilalui tapi no regret coz pengalaman akan mengajar kita untuk menjadi lebih berhati-hati. contohnya, macam hari tu, entah apa yang tak kena dengan akaun emel saya, saya asyik tunggu respon dari FP tapi at last dapat tau yang FP dah balas cuma, saya yang tak receive. tapi, saya find out benda tu pun lepas bertanya dan terus bertanya, see?kalau saya assume yang FP sibuk sebagai contoh, dan nanti-nantilah baru FP balas, dan saya pun tak ada inisiatif nak emel, tak ke benda tu tergantung kat situ je?Coz saya assume benda lain, FP fikir benda lain tapi the fact is, benda lain yang terjadi.

tak de la nak terus bertanya every single second, itu saya pun semak!Rimas..untuk saya yang menggunakan CC ni, seminggu sekali saya akan bertanya just in case. macam baru-baru ni, FP cakap dah poskan surat tapi sampai ke hari ni, saya masih belum menerima. kalau saya tak tanya?assume yang surat tu akan sampai?sebab tu saya emel dan tanya. semua tu atas inisiatif diri sendiri. ini kerja saya, so i take it very serioulsy. saya rasa kita tak perlu nak rasa bersalah untuk bertanya dan mendapatkan jawapan dan kepastian. berapa banyak masalah yang boleh berlaku dalam hidup kita kalau masing-masing dengan andaian sendiri?

"Oh..tak pe la. nanti ok la tu"
"Dia busy tak?Nanti dia reply la"
"Ala, tah-tah diaorang dah dapat pun tapi tak reply lagi"

Kalau betul tak pe, kalau tak?tak ke naya!benda yang boleh settel senang-senang tapi menjadi susah dengan sikap kita sendiri. doa saya, semoga kerjasama yang bakal terjalin dengan FP akan berjalan lancar. risau kalau-kalau something happen disebabkan masalah komunikasi tapi setakat ni syukur la..FP pun memberikan kerjasama yang memuaskan hati saya:-) juga, jutaan terima kasih kepada Kaki Novel yang membuka peluang kepada saya pada 2011. tiada patah kata yang dapat digunakan untuk menggambarkan jasa kalian...terima kasih!
inilah novel pertama..harapnya akan menyusul novel kedua ya dengan FP;) even tak sehangat dan famous macam novel-novel lain, tapi saya bersyukur dengan rezeki yang diberikan oleh Allah, hee..terima kasih kepada mereka yang sudi membeli dan tinggalkan komen di blog pertama saya dulu tu. thanks!!!

No comments:

Post a Comment

EH, EH..ADA ORANG NAK BAGI KITA KOMEN?YEAYYY!!!